Početna stranica » Prodaja i povrat novca

Prodaja i povrat novca

PLAĆANJE

Nudimo nekoliko vrsta plaćanja: gotovinom i karticom u našoj poslovnici, te bankovnim prijenosom.
Prilikom narudžbe potrebno je platiti predujam, minimalno 40% od ukupnog iznosa kako bi se narudžba osigurala.

Bankovni transfer

Ukoliko se odlučite platiti bankovnim transferom prije narudžbe, šaljemo Vam podatke za uplatu na Vašu mail adresu. Ukoliko se odlučite za plaćanje bankovnim transferom, po uplati punog iznosa na račun zaprimit ćete mailom potvrdu o zaprimljenoj uplati. Račun dobivate putem mail adrese, te zajedno s garancijom i dostavnicom u trenutku preuzimanja robe.
Detalji za plaćanje:
Ime tvrtke: WHATEVER d.o.o.
Adresa: Tržna ulica 9, 10290 Zaprešić, Hrvatska
IBAN: HR1023600001102814724
Model: HR99
Poziv na broj: broj narudžbe
Uplata je važeća isključivo u hrvatskim kunama.

Kartično plaćanje

Naša poslovnica nudi mogučnost kartičnog plačanja. Sve kartice primamo jednokratno, a od obročnog plaćanja nudimo mogućnost plaćanja::

Diners kreditnom karticom od 2-12 rata beskamatno;
Maestro, MasterCard i Visa debitnim karticama Erste banke, Kent banke, Slatinske banke, Sberbanke, Istarske kreditne banke i Agram banke (ukoliko imate aktiviranu MBPlus uslugu za obročno plaćanje navedenim karticama) od 2-12 rata beskamatno;
PBZ premium Visa i American Express kreditnim karticama od 2-6 rata beskamatno;
Maestro i Visa debitnim karticama tekućeg računa PBZ-a od 2-12 rata beskamatno.

Obročno je plaćanje moguće isključivo za iznose veće od 3.500,00 kn.

Sve su cijene na našoj stranici izražene s uračunatim PDV-om i iste su za sve vrste plaćanja.

Jamčimo najpovoljniju cijenu

Uzimajući u obzir jamstvo najbolje cijene, izjednačit ćemo cijenu našeg proizvoda s cijenom istog proizvoda dostupnog u nekoj od e-trgovina koje rade na području Hrvatske.
Da biste iskoristili „jamstvo najbolje cijene”, potrebno je poslati poveznicu druge e-trgovine koja radi u Hrvatskoj gdje se jasno vidi isti proizvod i njegova cijena.
Poveznica za usporedbu cijena može se poslati putem e-maila, Facebook poruke ili ju možete kopirati u bilješke prilikom slanja narudžbe.
Jamstvo najbolje cijene ne vrijedi ako:
Specifikacije proizvoda su drugačije;
Proizvod se ne može naručiti putem poveznice koju je poslao klijent;
Uspoređen proizvod nije nov, npr. proizvod je korišten, oštećen ili prerađen.
Dodatni popusti nisu primjenjivi nakon primjene jamstva najbolje cijene.

Prigovori, jamstvo i povrat robe

Upute za podnošenje prigovora:
Sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/2014), prigovor možete poslati putem elektroničke pošte na: info@percasa.hr ili pisanim putem na:
WHATEVER d.o.o.,
Zaprešićka 2,
Jablanovec,
10290 Zaprešić, Hrvatska
U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na prigovor ćemo Vam odgovoriti na isti način kojim je prigovor nama upućen i to u roku od 15 dana od primitka prigovora. U suprotnom se Kupac može obratiti Državnom inspektoratu ili Udruzi za zaštitu potrošača.

Uvjeti za povrat nekorištene robe (pravo na jednostrani raskid ugovora)

  1. Imate pravo u roku od 14 dana od dana dostave proizvoda kupljenog na daljinu jednostrano raskinuti ugovor bez navođenja razloga.
  2. Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, molimo Vas da nas obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka nedvosmislenom izjavom poslanom elektroničkom poštom na: info@percasa.hr u kojoj ćete navesti ime i prezime osobe na koju glasi narudžba, kontakt broj telefona, broj narudžbe, te broj računa na koji je potrebno vratiti novac, a možete koristiti i obrazac za jednostrani raskid ugovora.
  3. Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana sklapanja ugovora, tj. od dana kada je roba koja čini predmet ugovora predana u posjed potrošaća.
  4. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete pronaći na linku: „Obrazac za jednostrani raskid ugovora“
  5. Povrat robe vršimo u potpunosti o svojem vlastitom trošku.
  6. Rok za povrat robe od trenutka raskidanja ugovora je 10 radnih dana, osim u slučaju da je usmeno dogovoreno drugačije. Kontaktirat ćemo Vas dan prije prikupa kako bismo Vas obavijestili o okvirnom terminu.
  7. Povrat novca vrši se isključivo na bankovni račun klijenta u ime vraćanje robe. Sve druge vrste plaćenih usluga su bespovratne (dostava robe na određeni kat, pomoć pri slaganju namještaja i sl.). Povrat novaca i robe vrši se isključivo poštujući zakone Republike Hrvatske. Povrat novaca vršimo u roku od 10 dana od trenutka raskida ugovora.

Odgovornost za materijalne nedostatke

Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda sukladno Zakonu o obveznim odnosima (članci 400-422).

Reklamacije

U slučaju bilo kakvih nepravilnosti ili oštećenja, slike istih možete nam poslati putem e-pošte na: info@percasa.hr kako bismo u što kraćem roku utvrdili gdje je točno nepravilnost i poduzeli daljnje korake u otklanjanju iste. Oštećene dijelove ćemo zamijeniti ispravnima ili izvršiti povrat novaca i robe u roku od 10 radnih dana. U slučaju bilo kakvih upita ili nejasnoća, možete nas kontaktirati na broj naše Službe za korisnike: 095/353 8668 svakim radnim danom od 10:00 – 21:00 sati.

24 mjeseca jamstva kvalitete

Svaki Percasa. proizvod ima vlastitu deklaraciju s općim značajkama opisanim u stavkama. Uz deklaraciju, dobivate i jamstvo proizvođača, uvjete korištenja, druge uvjete i odredbe te opise dobara. Prilikom kupnje bilo kojeg proizvoda, preporučamo Vam da iste pregledate. Uvjeti valjanosti jamstva:
Proizvod se obavezno mora složiti prateći upute za instalaciju namještaja;
Proizvod se smije koristiti isključivo u svrhe za koje je namijenjen, te treba biti održavan u skladu s pravilima zaštite;
Jamstvo se odnosi na proizvodne ili dostavne nedostatke u kvaliteti proizvoda.

Kupac gubi pravo na jamstvo u sljedećim slučajevima:
Nisu poštovane upute za instalaciju i proizvod nije održavan u skladu s pravilima zaštite;
Roba je oštećena krivnjom kupca;
Namještaj je oštećen uslijed djelovanja više sile.

U slučaju reklamacije mogu biti potrebne dodatne informacije s pakiranja proizvoda, stoga preporučujemo da ne bacate originalnu ambalažu dok se namještaj ne sastavi.
Ukoliko je namještaj kupljen sa sekcije: Rasprodaja, isti nije moguće zamijeniti već isključivo izvršiti povrat robe uz puni povrat novaca.
U slučaju da primijetite nepravilnosti namještaja u upotrebi, molimo vas da obavijestite kontakte navedene na stranici Percasa.. Ukoliko su iste primijećene tijekom jamstvenog roka, a ulaze u kvantitativne ili kvalitativne neusklađenosti definirane jamstvom, Percasa. se obavezuje da će ispraviti/zamijeniti ili kompenzirati proizvod o vlastitom trošku. U slučaju proizvodnog nedostatka, Percasa. obavezao se otkloniti isti u roku od 15-45 radnih dana od trenutka prijave. U slučaju kupnje predmeta koji ima proizvodni nedostatak, imate pravo isti vratiti u roku od 24 mjeseca od datuma isporuke na kućnu adresu. Može se napraviti i zamjena za istu, ali ispravnu robu.

Besplatan povrat robe u roku od godinu dana

Za razliku od brojnih konvencionalnih trgovina, ukoliko niste 100% zadovoljni kvalitetom proizvoda, isti možete besplatno vratiti u roku godinu dana ukoliko su ispoštovani sljedeći uvjeti:
Vraćeni predmet mora biti u izvornom pakiranju (moguće je odlijepiti zaštitnu traku na kutiji kako bi se provjerio namještaj);
Vraćeni predmet ne smije biti prethodno sastavljen (osim u slučaju oštećenja ili neispravnosti);
Proizvod mora biti netaknut;
Roba nije prethodno upotrebljavana (netaknute su naljepnice i zaštitne folije);
Ova se stavka ne primjenjuje u slučaju da je proizvod neispravan;
Vraćeni predmet mora biti u istom stanju kao što je zaprimljen;
Prikup robe vrši se isključivo na zadnjoj točki do koje je moguće doći dostavnim vozilom;
*U slučaju vraćanja robe zbog loše kvalitete, svi se koraci poduzimaju da o vlastitom trošku napravimo zamjenu robe ili vraćamo novac za istu.
Rok u kojem vršimo povrat robe i novaca je 10 radnih dana od trenutka reklamacije, osim u slučaju da je drugačije dogovoreno.
Povrat novca vrši se isključivo na bankovni račun klijenta u ime vraćanje robe. Sve druge vrste plaćenih usluga su bespovratne (dostava robe na određeni kat, pomoć pri slaganju namještaja i sl.). Povrat novaca i robe vrši se isključivo poštujući zakone Republike Hrvatske. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke, a regulirana je zakonom o obaveznim odnosima.

Primjedbe

Ako niste zadovoljni kvalitetom proizvoda ili usluge online trgovine Percasa., o istome obavijestite upravu putem e-maila info@percasa.hr. Ako niste zadovoljni zaprimljenim odgovorom na Vaš pisani zahtjev / pritužbu na proizvode kupljene putem online trgovine Percasa., možete poslati obrazac europskoj mreži za rješavanje sporova na adresi http://ec.europa.eu/odr/ istodobno obavještavajući upravu Percasa..